تور- هتل - رستوران - کافه در جزیره هرمز

ارائه کلیه خدمات گردشگری در جزیره هرمز

تور- هتل - رستوران - کافه در جزیره هرمز

ارائه کلیه خدمات گردشگری در جزیره هرمز

5 اقامتگاه برتر جزیره هرمز

ویژگی اقامتگاه خوب

ب بشمار میاد که ویژگی های زیر رو داشته باشه:

1- تمیز بودن : یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای همه ما مهمه تمیز بودن اقامتگاه هست. رخت خواب تمیز، سرویس بهداشتی تمیز، اتاق جارو شده و … با وجود پرسنل زحمتکش، سوئیت هتل ساحل سرخ همیشه نظافت میشه و رخت خواب ها عوض میشه.

2- خنک بودن : با توجه به اینکه جزیره هرمز در خلیج فارس و منطقه گرمسیری قرار گرفته پس وجود یک تهویه خوب و مناسب از مهمترین ویژگی های یک اقامتگاه خوب در جزیره هرمز بشمار میاد. تمام واحد های هتل ساحل سرخ به کولر اسپلیت مجهز هستن.

3- نزدیکی به مراکز خرید و امکانات شهری: بسیاری اقامتگاه ه در هرمز هستن که خودشون امکانات خوبی دارن ولی خارج شهر هستن و امکاناتی مثل سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی که نیاز مسافرها هست رو در نزدیکی خودشون ندارن. هتل ساحل سرخ در منطقه شهری قرار گرفته و به میدان امام که مرکز شهر هرمز هست نزدیکه.

4-داشتن محوطه و محلی برای بیرون اتاق نشستن: در حیاط مجموعه هتل ساحل سرخ میز صندلی و تخت برای نشستن و استراحت مسافرها قرار داده شد

5- داشتن رستوران و امکانات غذاخوری داخل اقامتگاه: این یکی از نکات مهمی هست که خیلی مسافرها موقع رزرو به اون توجه نمیکنن. خانه های محلی و حتی بسیاری از اقامتگاه های بومگردی از این امکانات بی بهره هستن. ولی مجموعه هتل ساحل سرخ مجموعه ای از اتاق های اقتصادی و سوئیت وی آی پی هست که یک کافه رستوران بزرگ هم در کنارشون هست که بهترین امکانات و خدمات رو به مسافرها ارائه مید

6- قیمت مناسب: مسلما در کنار همه امکانات خوب برای هر مسافری قیمت هم فاکتور مهمی هست. هتل ساحل سرخ هرمز مناسب ترین قیمت ها رو حتی در پیک شلوغی سال به مسافرها ارائه میده

معرفی 1+4 رستوران

رستوران رد بیچ بهترین کیفیت غذا ها رو چه دریایی چه غیر دریایی ، انواع ساندویچ و خوراک، کافه و قلیون و … رو به مسافرها ارائه میده و گزینه اول مسافرها هست.

 

2- فضای خوب ،دنج، و راحت: وجود یک فضای راحت و آرامش بخش، فضایی که ساعت ها توی اون بشینی و از غذا خوردنت لذت ببری و همچنین بتونی عکس های خوبی در اون بگیری خواسته هر مشتری هست. کافه رستوران رد بیچ بی شک بهترین فضا و محیط رستورانی رو در جزیره هرمز داره.

 

3- سرویس دهی خوب پرسنل: رفتار خوب، خوش برخوردی و سرویس دهی خوب رستوران از مهمترین نکات هست. اینکه رستوران زیادی شلوغ نباشه و به قول معروف پذیرایی خوبی داشته باشه. باز هم کافه رستوران رد بیچ در سرویس دهی نامبر وان هرمز بشمار میاد.

 

کار در سفر در جزیره هرمز

و طراحی در سفر فروش نقاشی ها و یاروی دیوار اقامتگاه ها و کافه ها و ……

شما میتونید به خیلی موارد دیگه هم برای کار در سفر در جنوب فکر کنید، مخصوصا کارهای کوتاه مدت. لازم هم نیست حتما حقوق بگیرید، شاید همین که اقامت و غذای شما رایگان بشه، کمک خیلی بزرگی باشه، حداقل برای شروع.

معرفی 1+4 رستوران