تور- هتل - رستوران - کافه در جزیره هرمز

ارائه کلیه خدمات گردشگری در جزیره هرمز

تور- هتل - رستوران - کافه در جزیره هرمز

ارائه کلیه خدمات گردشگری در جزیره هرمز

صبحانه در هرمز

ت یه جایی برای گردش میریم یکی از تفریحاتی که دنبالشیم یه رستوران  تر و تمیز و با صفاست. صبحانه خوری  در کافه رستوران رد بیچ یه گزینه تفریحی هست که هیچ مسافری نباید اونو از دست بده. این رستوران یک محیط با صفا، تر و تمیز ، نوساز و جدید رو بوجود آورده که صبحانه خوری و شب نشینی تو اون خیلی با حاله.

حالا ببینیم منوی صبحانه در رستوران رد بیچ  چیه. جزیره هرمز یه سری غذاهای مخصوص صبحانه داره که خاص خودشه. البته در رستوران رد بیچ چیزهای معمولی مثل چای  شیر  نیمرو  کره  مربا  خامه  آب میوه و چیزهایی که در شهرهای دیگه به عنوان صبحانه  استفاده میشه، هم سرو میشه ولی یک سری صبحونه های خیلی خوش مزه و مخصوص خودش هم داره که حتما باید امتحانشون کنی!!!!

 

املت میگو پفکی 

تهیه این املت خیلی خوشمزه اینه که میگوهای ریز خشک شده که بهش چکو chakoo  میگن رو پودر میکنن ( که بهش پودر میگو میگن) و به اندازه حدود یک قاشق چایخوری با تخم مرغ بهم میزنن  و در داخل تابه که کفش روغن داره میریزن و میذارن بپزه (چون پودر میگو خودش شوره معمولا نمک بهش نمیزنن) این املت پفکی و بی نهایت خوشمزه رو حتما باید امتحان کنی. 

 

نان محلی 

هرمزگان نون های محلی معروف و زیادی داره. نون محلی داغ داغ خیلی میچسبه. صبح ها در مجموعه هتل ساحل سرخ که رستوران رد بیچ هم درون اون هست هر روز صبح توسط خانم های محلی این نون پخته میشه. نان توموشی معروف ترین نون محلی هرمزگان  هست. یه نون خیلی نازک که روی تابه های گرد و صاف طبخ میشه. در حین پخت چیزهای مختلفی بهش میزنن. از جمله سوراغ  (از ترکیب خاک قرمز هرمز، ماهی های ریز ، برگ نارنج و نمک تهیه میشه) یا مهیاوه  (اونم یه ترکیب محلی از ماهی و ادویه هست به رنگ قهوه ای روشن). حتی پنیر مثلثی هم میشه به این نون ها زد. انقدر خوشمزه و تازست که خالی خالی ش هم عالیه

محیط دل نشین  رستوران رد بیچ  

با وجود اینکه غذا تو هرمز زیاد پیدا میشه ولی پیدا کردن محیط دنج و رستورانی نوساز با تخت های سنتی   کار سختیه. مجموعه تفریحی هتل ساحل سرخ فضای بزرگ و دل نشین رستورانی رو تهیه کرده که همزمان با موسیقی زنده  و صبحانه های مختلف  و خاص از حضورتون در این مجموعه لذت ببرین. صبحانه در این مجموعه در حالی که برترین در جزیره هرمز هست، قیمت خیلی مناسبی داره.


 

 

مسلما یکی از جذابیت‌های اصلی سفر به جاهایی که فرهنگ بومی خاصی دارن تجربه طعم‌ها و غذاهای بومی منطقه هست. غذای محلی بخشی از فرهنگ یک سرزمین بشمار میاد که اغلب از طبیعت و مواد غذایی در دسترس اون محله بدست میاد. سفر به جنوب ایران و بخصوص جزیره هرمز وقتی تمام و کمال میشه که غذاهای محلی را امتحان کنی و از محیط باصفای رستوران رد بیچ لذت ببری.

سوالات متداول  

 

 

جزیره هرمز خیابان ورزش مجموعه تفریحی هتل ساحل سرخ

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

بهترین کافه جزیره هرمز بی شک کافه رستوران رِد بیچ  است. وجود محیط دلباز و شاد ، تخت های سنتی و آلاچیق ، موسیقی ، تنوع بالای غذاها ، بهترین کیفیت و قیمت از مهمترین نکات این کافه رستوران است.

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

بهترین رستوران جزیره هرمز بی برو برگرد کافه رستوران رد بیچ هست. تمیز    نوساز با آلاچیق های رنگی رنگی و زیبا. رستوران رد بیچ بیرون بر هم ادره و میتونی ساندویچ دریایی خوشمزه   سفارش بدی و با خودت هر جا بودی بخوری. سرویس چای   بعد از نهار هم برای همه ی مسافرا سرو میشه.

 

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

منو و قیمت ها        در تابستان 1401 بصورت زیر است:

قیمت هتل در تابستان 1401

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

در جزیره هرمز انواع غذاهای دریایی که در مناطق مرکزی ایران وجود ندارد سرو می شود مانند کباب ماهی روی تابه، کباب ماهی روی زغال، ماهی سوخاری، میگو سوخاری، پلو مخلوط ماهی، پلو مخلوط میگو، املت میگو برای صبحانه، خرچنگ و … به علاوه نان محلی که به آن نان توموشی هم می گویند در جزیره هرمز در اختیار مسافران قرار می گیرد. در رستوران هتل ساحل سرخ تنوع بالایی از غذاهای محلی و نان محلی با قیمت مناسب وکیفیت عالی برای مسافران سرو می شود.

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]شما برای رای دادن باید وارد شوید

مجموعه تفریحی هتل ساحل سرخ   شامل کافه رستوران رد بیچ هست که یک فضای عای و دنج  ، نوساز و تمیز برای صرف غذا است. بخصوص صبح ها با صبحانه های  مخصوص محلی مثل املت میگو    و نان محلی از مسافرها و مشتری های رستوران پذیرایی میشه.

قیمت مناسب و منصفانه ای داره و همین خصوصیات اون رو بهترین در جزیره کرده. کافه رستوران رد بیچ  سر زبون همه ی مسافراست.

امتیاز
رای دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد